Skip to content
ON THAT ASS

ON THAT ASS Reviews

onthatass.com
Is this your business?
What is your customer experience with ON THAT ASS?

ON THAT ASS Overview

The generated data is based on reviews and questionnaires provided by PissedConsumer.com users.

AI insights based on reviews
Rating Distribution

ON THAT ASS has a 1.6 star rating from 145 reviews with mostly dissatisfied customers reporting repeated unauthorized billing and refund requests after cancelling subscriptions.

Key Takeaways for Future Customers

  • Reviews warn that free trial offers can lead to a membership with recurring charges.
  • Expect difficulty contacting customer service and delays on refunds.
  • Monitor bank statements and cancel promptly to avoid auto-ship charges.

Negative Feedback / Risk Areas

  • Frequent customer complaints about billing after cancellation and unauthorized charges.
  • Poor support channels, delayed or no response to refund and subscription disputes.
  • Allegations of deceptive free trial practices and subscription traps.

Positive Feedback

Some customers note acceptable product comfort and quality for boxers, though praise is rare compared to service issues.

View full overview ›

Media from reviews

ON THAT ASS - I cancelled my subscription a while ago...
ON THAT ASS - Unauthorised chargeON THAT ASS - Cancelled subscription , why is it...ON THAT ASS - Cancelled subscription , why is it... - Image 2ON THAT ASS - Cancelled subscription , why is it... - Image 3ON THAT ASS - Very bad experienceON THAT ASS - I got a double debited at the same time for what I didn't know nothing about
View all media ›

Turn one complaint into a collective action

PC collective complaint

A Collective Complaint helps you unite consumers dealing with the same issue, such as wrong charges, unexpected fees, damaged items, or misleading promises. It goes beyond a single review by growing stronger with every signature, making it harder to ignore. Once you reach 20 supporters, we’ll send it to the company to encourage a response.

Start Collective Complaint
Show reviews that mention
money subscription account membership payment bank email boxers pair refund
Filter review
Sort by
SAMUEL R Txy

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Manchester, England

I have repeatedly tried to close my...

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

I have repeatedly tried to close my account, and they keep charging me. Avoid this company at all costs. There is no one to speak to unless you want to be charged for calling the Netherlands.

Loss:
$13

Preferred solution: Full refund

View full review
Resolved
Rhulani B Jpm

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Croydon, Croydon

Resolved: Unwanted charge despite cancelling subscription on the same day

AI Highlights
  • - Packaging arrived open; quality was disappointing.
  • - Cancellation the same day, but a charge appeared; requesting refund and pending-order cancellation.
Updated by user Sep 03, 2026

Company fixed the issue and I have been provided with full refund.

Original review Aug 27, 2026
I recently signed up for a free trial with On That *** and initially ordered a womens underwear set. When it arrived, the packaging was already open, which was disappointing, and I was also unhappy with the overall quality. I had not worn the underwear and therefore cancelled that part of the subscription, as I was not satisfied with the product. I am more than happy to return the unused set.
On the same day that I signed up, I also clicked to add a mens underwear subscription. However, I changed my mind almost immediately and cancelled the mens subscription on that very same day. I therefore had no intention of receiving or paying for any further mens underwear.
Despite this, I have now been charged a week after cancelling the mens subscription for underwear that is apparently scheduled to arrive a month from now.
I do not want this order and cancelled the subscription specifically to prevent any further orders or charges. I would therefore like the charge refunded and the pending order cancelled, so that I do not receive underwear that I never intended to purchase.
I also do not understand how On That *** considers the 14-day cooling-off period applicable in this situation. I cancelled the subscription on the same day I activated it, well within 14 days, and I have searched the website but cannot find clear information explaining why I would still be charged after cancelling.
I would appreciate On That *** reviewing this and issuing a full refund and cancellation of the pending order. I am also happy to return the unused womens trial set if required.
Loss:
$17
Pros:
  • Quick delivery
Cons:
  • Shady membership terms

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Do not recommend.

View full review
Resolved
Surendar T

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Prescot, Knowsley

Resolved: Very bad experience

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
ON THAT ASS - Very bad experience
Updated by user Jun 12, 2026

Company fixed the issue and I have been provided with full refund. It wasn’t easy to get my issue , as customer service is very poor. Order products carefully, best to check customer service is available, in case closing the account.

Original review May 28, 2026

I didnt make any purchase, besides that I already have cancelled my subscription last week, despite that the payment is gone from account, value of £12.99, which is very bad for the companys reputation

Loss:
$12
Pros:
  • Always be aware of hidden information
Cons:
  • Never to be trusted

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Very minute chance

View full review
Resolved
Saniya B Trz

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Wigan, Wigan

Resolved: Cancelled subscription , why is it...

ON THAT ASS - Cancelled subscription , why is it...
ON THAT ASS - Cancelled subscription , why is it... - Image 2
ON THAT ASS - Cancelled subscription , why is it... - Image 3

I Cancelled subscription , i cancelled subsctiption twice and on Thursday morning you took 12.99 when i cancelled the membership. You gave a confirmation email saying sorry to see you go. I would like stop to recieving the items and get refunded please and unsuscribe from the platform fully.

View full review
Resolved
Kevin M Rnk

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Lambeth, Lambeth

Resolved: The way they deal with customers is shocking

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Updated by user Jun 16, 2026

Company fixed the issue and I have been provided with full refund. They refunded £12.99 and cancelled my subscription without penalties. Contact your bank and block future payments and ask for a refund.

Original review Jun 01, 2026
They offered me a free pair of boxer shorts. After 14 days, they charged me £12.99. They signed me up for a subscription I never wanted. When I tried to cancel, they said their cancellation policy meant I would be charged £12.99 for two more months. I wrote them a strongly worded letter, which fell on deaf ears. I contacted my bank, disputed the charge, and put a stop on my card for that company, and I told them what I had done. This was their response:

Hi,

Thanks for your message.

We're sorry to hear that you've decided to cancel your membership.

If any membership fees for this membership have already been deducted from your bank account, we will refund that amount to you. We'll also cancel your membership right away to prevent the month notice period. No further payments or deliveries will follow.

Please let us know if anything remains unclear.

Have a good day!
Loss:
$12
Cons:
  • You get scammed in to a lengthy subscription which is hard to get out of

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Don't use this company and never give your bank details out unless you actually want to buy something. They will trick you into a subscription which is hidden in small print you will hardly notice. If this happens to you then follow the steps I did.

View full review
Eva W Ssj
map-marker Barnet, Barnet

Unauthorised charge

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

ON THAT ASS - Unauthorised charge

You're trying to charge me for the free underwear when I stopped my membership as soon as I was allowed to. I won't be paying it, neither the extra charges, as in my personal opinion, this is on you, as everything was cancelled.

Preferred solution: a cancellation of the subscription which i have already cancelled

View full review
Frankie S Pzq

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Reading, Reading

My subscription was cancelled in June....

Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

AI Highlights
  • - Subscription canceled in June; payment received.
  • - Request data deletion.
  • - Received 2 boxers and 1 sock, return not possible online, need return number.

My subscription was cancelled in June. You already received payment as well.

There is no way of contacting you; maybe this reply actually gets to you. I request you delete my data. I received 2 pairs of boxers, which are no good to me, and 1 pair of socks. I made a payment of £18.99 for those.

I have also reported you to PayPal, as the way you contact business is not transparent enough for your customers. Maybe this practice works in Europe or Asia. I was unable to send return requests via my account for the goods received. Please provide me with a return number and also a postage label.

The quality is not good, as the colours are already fading, and the gel padding on the socks is already coming loose on 1 strip. I was not able to initiate a return or contact a customer service agent. You take ages to reply to the pre-written text you provide, and once you get to a very inaccurate answer, the bot times out. There is no way to contact you apart from via the bot.

Now stop pestering me via your no-reply emails. Thanks for your attention to this matter or not.

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Stay well clear very unprofessional

View full review
1 comment
Guest

Hi Frankie, We'd like to address this with you and handle this situation. Please share your email so we may talk about it, or contact us on ello-fr@***.com. Thanks.

Charles Agboola E

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Champs-Sur-Marne, Ile-De-France

I got a double debited at the same time for what I didn't know nothing about

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

I got scammed with a double debit for what I didn't know nothing about on the 27/05/2026 at 22.04 pm [GEOGRAPHIC_DATA] [GEOGRAPHIC_DATA] , and here is the transaction number CDG7XN367J ,name is [PERSON_NAME] [PERSON_NAME] I still have a prof of the forced debit so I am requesting a refund back to my account

Loss:
$25

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: I am not recommending untill I got my refund back

View full review
Monica M Brn

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Glasgow, Glasgow City

I’d give it zero if it could

Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

AI Highlights
  • - The seller is unreachable; the site has been down for weeks.
  • - There was a 14-day window to change or cancel the order.
Updated by user Oct 05, 2026

They are not a reliable company unless you want to commit to the terms of the service and are not looking for what it is they are offering the actual deal to get 1st product free and try before you buy don’t. It’s been way more hassle than it’s been worth for me. I actually felt kind of conned.

Original review Sep 18, 2026

Id give it zero they have no way of getting in contact with them other than through their web page which has been down for the past 3 odd weeks or so. Id 14 days to change or cancel my order I feel conned.

The set l got doesnt even fit at all so its of no use to me and Ive passed the time limit given to change or cancel my order. Im so peed if somethings too good to be true it normally is for me.

Thanks for your interest in my stuck matter. I appreciate you.

Sincerely

Monica Macdonald

View full review
Stefan M Clv

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Charged again

Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

I was charged money for a subscription, but I closed my account 2 weeks ago. I tried to call and explain, but the phone number is not working.

Loss:
$12

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: No

View full review
Resolved
ALASTAIR D Vqz

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Resolved: Can you delete. My membership. I dont...

Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

ON THAT ASS - Can you delete. My membership. I dont...

Can you delete my membership? I don't want it no more, and can I get my money back, please? I don't want them.

User's recommendation: I don't wont them no more

View full review
Ashton E Yva
map-marker Derby, Derby

6 undelivered boxers

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

I had 7 payments come out but only one product was actually delivered! Shame on you and the fact that your company makes it extremely difficult to speak to someone on the phone is outrageous!

I want my money back and Im still no closer to resolving than when I found out! And then you have me typing a dumb *** 100 character ***

Loss:
$105

Preferred solution: Full refund

View full review
Johnny K Iwf

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Fulham, Hammersmith And Fulham

Hi, I made an account and my names...

Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

Hi, I made an account and my names Johnny Kidd. I signed up for the boxer and chose the wrong ones.

Can I change them to the Extinct large ones Please? Thank you

Pros:
  • Cool designs
Cons:
  • No direct customer service easy
  • Only a robot

Preferred solution: Trying to change my boxers from the Porche to the extinct large ones

View full review
Sheila M Cvg

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Unauthorized payment

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

AI Highlights
  • - Free trial became a paid subscription with no opt-out.
  • - Substandard underwear and repeated 12.99 charges; refunds denied; not recommended.
Updated by user Aug 04, 2026

Spoke with this company. They have said that they have to intention on given a refund.

I signed up for a subscription (unknown to me).

So I have to pay the first month regardless of how substandard there products are. Please be careful when accepting a free offer from this company as it definitely comes with strings attached

Original review Jul 31, 2026

Was offered a free trial when I purchased something else. The underwear was very substandard.

A month later 12.99 was taken from my bank. When I contacted the company I was told I had signed up for a subscription. Asked to return the items unopened but the refused and said I had to take at least one month of the subscription. They then have taken a further 12.99 this month.

Again refused a refund. I have now cancelled it through PayPal. Terrible company to deal with.

Would definitely not recommend anyone to accept there free offer. As it's NOT FREE

Loss:
$26
Cons:
  • Definitely a scam company

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Avoid at all cost terrible company

View full review
Shahid A Lkn

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Birmingham, England

Hi My name is shahid Alhadad I have...

Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

ON THAT ASS - Hi My name is shahid Alhadad I have...
Original review updated May 16, 2026

Hi

I have already been charged for my subscription but getting a message that payment still outstanding.

View full review
Joshua L Kdt

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Manchester, England

I keep getting messaged about an...

Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

AI Highlights
  • - I received messages about an outstanding subscription I never agreed to.
  • - Promotion promised a one-time product, not a monthly subscription; cancel.

I keep getting messaged about an outstanding payment for a subscription i never agreed to sign up for. a promotion told me Id receive a one time product I never agreed to sign up for any subscription. I want to demand a cancel on this immediately because I owe nothing to anyone I never consented to any monthly payment and I certainly wont be paying any additional charges

User's recommendation: dont use they trap you into monthly subscriptions in a promotion scam

View full review

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article